Nog 1 nachtje slapen!!! - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Marlous Kooijman - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen!!! - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Marlous Kooijman - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlous

01 Mei 2009 | Nederland, Culemborg

Morgen is het dan eindelijk zo ver! Om 12 uur vertrekt onze vlucht naar Jakarta! De komende 3 maanden zullen wij (Patty en Marlous) Zuid-Oost Azie gaan bewonderen en beleven. Na 3 maanden zal Patty richting huis gaan en zal Marlous haar reis samen met Ruben nog een kleine 2 maanden voortzetten.

Wij zullen proberen af en toe verslag te doen van onze belevenissen op deze site. Daarnaast zullen wij ook proberen zo af en toe foto's te plaatsen op: marlous.broueriusvannidek.nl

Wanneer je een mailtje hebt ontvangen dat dit bericht is geplaatst dan sta je op de mailinglist heb je geen berichtje onvangen maar wil je dat wel dan kan je jezelf natuurlijk toevoegen aan de mailinglist.

Tot over 3 en 5 maanden!

Liefs
Patty & Marlous

• 01 Mei 2009 - 09:33

Wies:

Marlous en Patty, heeeeeel veel plezier! Ik ga natuurlijk jullie belevenissen volgen dus plaats vooral wat jaloersmakende berichten zo nu en dan! :-)

Liefs, Wies

• 01 Mei 2009 - 09:35

Cecile:

Hey Lous ( en Patty) heel veel plezier! Ik probeer je straks nog ff te bellen! Kon ivm reismoeheid en brak van koninginnenach gister niet bij de jcmeeting zijn. xx Cecile

• 01 Mei 2009 - 10:04

Jeske:

Veel plezier!! En goeie reis... xxx

• 01 Mei 2009 - 10:47

Frederieke:

Hey Marlous, goeie reis en veel plezier! Maak er iets moois van :) Leuk om jullie belevenissen zo af en toe te kunnen volgen,
    groetjes Frederieke

• 01 Mei 2009 - 14:08

Marjo:

Geniet ervan! En hou ons op de hoogte!

xx Marjo

• 01 Mei 2009 - 14:51

Minka:

Hoi Patty!
    Heel veel plezier! (het is nu al stil hier :-) ) Ik blijf de site volgen.. groetjes, Minka

• 01 Mei 2009 - 15:46

Geor:

Lous, Geniet ervan!

• 01 Mei 2009 - 16:21

Heleen:

heeeeeeel erg veel plezier!!!

• 01 Mei 2009 - 16:23

Marinke:

Hoi Marlous!
    Heb je mijn sms via Ruben nog ontvangen?
    Nogmaals een hele goede vlucht en leuke tijd toegewenst! Houd ons op de hoogte! Ik zal met plezier meelezen!
    Groetjes Marinke

• 02 Mei 2009 - 21:12

Harald:

Hey Patty
    Inmiddels in het luchtruim (denk ik), maar alsnog heel veel plezier (ook voor Marlous natuurlijk), en we blijven je op afstand volgen ;)
    Groetjes
    Harald

• 05 Mei 2009 - 13:34

Piet Vd Bosch :

Hoi Patty,

Ik vind het heel jammer dat je mij geen gedag bent komen zeggen.. :-(
    Maar hierbij wens ik je fijne en mooie reis toe.

Misschien tot ziens!

Groeten
    Piet vd Bosch JCS

• 05 Mei 2009 - 14:25

Jenneke Smit:

Hoi Marlous,

Heel erg veel plezier de komende vijf maanden!!

groetjes
    Jenneke

• 06 Mei 2009 - 11:23

Joos:

Lous, fotomodel van me!
    Goed aangekomen? Zeker niet met de Weense tram ;-)
    ENJOY! maar dat gaat vast wel goed komen...
    Liefs Joos

• 06 Mei 2009 - 19:11

Cocky:

Hoi Patty en Marlous
    Goede vlucht gehad? En Patty niet ziek geweest. Onze autorit naar huis was op het laatst iets minder we hadden een lekke band. Gelukkig alweer verholpen.
    Nou meiden heel veel plezier en laat gauw wat van jullie horen. Ook de groeten van Gerrit

• 07 Mei 2009 - 08:22

Lous:

He Lous,
    Waar blijven de verhalen ;-)!! Ik moet mijn reisplan daar nl op afstemmen, weet je nog ;-).
    liefs

• 09 Mei 2009 - 11:42

Suus:

Hey Lousje!!!
    Hoe is je reis gegaan?? Lekker door Indonesie aan het touren? Ziet er top uit (foto's op andere site ook ff bekeken)! hoe is het weer? Geniet ervan bijna jarige en alvast hele hele fijne dag morgen!!!!!!
    Dikke kus! Suus

• 13 Mei 2009 - 17:31

Mama:

Ik volg je op de voet, liefje, veel plezier, mis je.Mooie berichtjes hebben jullie, groetjes ook aan Marlous.

• 16 Mei 2009 - 06:14

Truus Van Amsterdam:

Hoi meiden
    Wat leuk dat jullie zo saampjes op pad gaan.
    Ga er lekker van genieten en ik ga jullie reis volgen.
    Heel veel plezier en....blijf op je hoede...
    Dikke zoen van je tante Truus